1 perc Afrika

A statisztika, amit a dél-afrikai influencer marketingről tudni kell

2019. április 08. 07:00 - Oshumare

A Humanz tanulmánya szerint 152 791 dél-afrikai véleményvezér mozog az Instagram-on és 69 488 a Twitteren. Többségük az 1000-4999 követőt számláló nano-influencerek közé tartozik, 1 milliós követést mindössze 63 dél-afrikai ért el az Instagram-on, és 53 a Twitteren. Az Instagram-on és a Twitteren is a legnépszerűbb kategóriák a fitness (4 514 influencer az Instagram-on, 642 a Twitteren) és az életmód (4 208 Instagram, 448 Twitter), az Instagramon 3811 influencer működik a divat kategóriában, míg a Twitteren a legnépszerűbb kategória a zene 1040 véleményvezérrel. A legkevésbé népszerűbb témák a vegetarianizmus, a háziállatok és a művészetek.

Míg a legtöbb dél-afrikai márka hagyományosan a hírességeket használja befolyásoló erőként, ez a tanulmány azt mutatja, hogy a nano-influencereket magasabb arányban követik elkötelezetten - és könnyebben elérhetők. Ráadásul mivel ezek a nano-véleményvezérek kisebb közönséggel rendelkeznek, a követőik általában megbízhatóbbnak tartják őket.

Forrás: https://www.mediaupdate.co.za/marketing/146350/influencer-marketing-in-south-africa-the-stats-you-need-to-know

190408_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://1percafrika.blog.hu/api/trackback/id/tr1514747903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása